Efterårsferie

Efterårsferie - spar penge på oplevelserne

Efterårsferien vrimler med oplevelser for hele familien med bonus.

Som medlem af Forbrugsforeningen, får du bonus og dermed spare du penge, når du betaler med Forbrugsforeningskortet. Se nogle af de mange muligheder her.

BonBon-Land

Oplev BonBon-Land i den helt særlige Halloween-stemning. Halloween åbner lørdag den 28. september – som altid med masser af stemning i hele parken og et helt nyt Kirkegårdsmysteriet og spøgelsesvandring. Børnene kan gå Trick or Treat, opleve ”Gyserkælderen”, Det Besatte Spejlhus og Kirkegårdsmuseet.
Bonusinfo: 5% bonus online, i billetlugen og i alle parkens caféer, restauranter og ishuse.

Bakken

Oplev Bakken klædt i efterårets gyldne farver fra den 12. - 20. oktober 🎃✨Igen i år inviterer Bakken til fantastisk efterårsferie i verdens ældste forlystelsespark. Giv børnene en magisk efterårsferie med masser af sjove udendørs oplevelser og ikke mindst frisk luft!
Bonusinfo: 9% bonus på turbånd købt på Bakkens billetkontor. 9% bonus på Restaurant Bøgely og 10% bonus på Restaurant Røde Port og den Hvide Hest.

Zoo København

I Zoologisk Have København vrimler det med oplevelser hele året. Dette efterår kan både chimpanser og Havens gæster glæde sig over en helt ny en af slagsen. Hvis alt går efter planen, er der ikke længe til, at chimpanserne i Zoologisk Have København får en lidt anderledes hverdag. Lige nu arbejdes der nemlig på livet løs for at få det sidste klar til den nye udvidelse af deres anlæg.
Bonusinfo: 15% bonus online, 4% bonus i billetlugen.

Skærup ZOO

Er fyldt med oplevelser for hele familien. Besøg den sjældne hueabe, de fascinerende jaguarer og Danmarks eneste takiner. Med mere end 100 forskellige dyrearter er et besøg i Skærup Zoo en oplevelse hele familien har glæde af.
Bonusinfo: 5% bonus ved indgangen

Oplevelsesgaver

Hos Sendentanke.dk kan du vælge blandt mange oplevelsesgaver, når du hat købt et Luksusgavekort med bonus. Du kan fx vælge brunch, bilræs, golf, gokart? Et hotelophold i en europæisk storby eller måske et spaophold med velvære? Læs mere på luksus-gavekortet.
Bonusinfo: 5% på LuksusGavekortet hos Sendentanke.dk

Biograf

Smut en tur i Atlas biograferne.

Hos Atlas Biograferne i Rødovre får du en biografoplevelse i verdensklasse med 5-stjernet luksus og der er masser af film at se i efterårsferien både for voksne og børn.
I kan bl.a. se Børnene fra Sølvgade og Den vilde robot.

Se program
I byen med bonus

i Byen

Ud at spise i efterårsferien

Uanset om du er til bøffer eller burger, er der mange muligheder for at spise ude med bonus. Fx får du 9-10% bonus hos Café Vivaldi, Café A og Dalle Valle. Find de mange restauranter og caféer, der giver bonus her på siden og i vores app.

Find caféer og restauranter
Shopping center

Shoppingcentre

Underholdning i shoppingcentrene

I efterårsferien frister centrene med masser af børneunderholdning. Det er værd at undersøge, hvad dit lokale shoppingcenter har på programmet. Du kan handle med Forbrugsforeningskortet og få bonus i stort set alle shoppingcentre.

Find butikker med bonus
Halloween i Tivoli

Tivoli

Tivoli er forvandlet til Halloween

Tivoli er forvandlet til et (u)hyggeligt eventyr, når de slår dørene op for Halloween fra den 10. oktober til 3. november.
Træd ind i det lysende Halloween-univers midt i efterårsmørket. Her venter gys og gru, tusindvis af græskar og oplevelser 🎃

Køb billetter og turpas her
Go Dream

Go Dream - Oplevelser for livet

Hos Go Dream finder du alverdens oplevelser som du får 7% bonus på, når du betaler med dit Forbrugsforeningskort. Du får ekstra bonus i perioden fra den 24. september til den 8. oktober.

Køb oplevelser

Canal Tours og Hop On & Hop Off bustur

Til vands: Klassisk kanalrundfart i København. Se byen fra en ny vinkel, mens din guide fortæller om Københavns smukkeste bygninger, historiske huse og nye arkitektoniske mesterværker. Til lands: 48 timer i København hvor du kan hoppe på og af bussen så meget du vil. Den ideelle måde at udforske byen på. Billetter skal købes online. Læs mere på stromma.com
Bonusinfo: 6%

Fjord & Bælt i Kerteminde

Ligger ved indsejlingen til Kerteminde Fjord og er en kombineret turistattraktion og  forskningsinstitution. Et af de få steder i verden, hvor du kan opleve både marsvin, sæler og fisk helt tæt på. Læs mere på fjordbaelt.dk
Bonusinfo: 9% bonus ved indgangen

Naturama

Naturhistorisk museum med en stor samling af udstoppede dyr, primært fra Norden og Arktis. I efterårsferien kan du bl.a. opleve en rundvisning i "den eventyrlige have". Læs mere på naturama.dk
Bonusinfo: 9% bonus ved indgangen

Nordsøen Oceanarium

Kom med under overfladen og træd ind i en verden fuld af lærerige og spændende oplevelser. I efterårsferien vil der være ekstra fokus på et af havets særlige væsener: nemlig blæksprutter. Se mere på nordsoenoceanarium.dk
Bonusinfo: 10% bonus online og ved indgangen.

JumpYard

Hos JumpYard Field’s, Nordens sjoveste trampolinpark, er der aktiviteter, som passer til alle hoppe- og springglade. Vælg mellem trampolinhop, udspring i cliffjump, tricks i BigAirBag, kamp i dodgeball, eller kapløb på Ninjabanen. Du kan også lære at Wallrunne eller udfordre dig selv og familien i Parkourparken. Her er der plads til hele familien. Læs mere på jumpyard.dk
Bonusinfo: 15%

Ballerup Gokart Center

Ballerup Gokart og Event Center byder på en række  aktiviteter og spændende oplevelser. Udover gokart kan du og familien hygge jer med fx escape rooms, miniracing, simgolf og shuffleboard. Vil I prøve mere end én aktivitet, så se feriens forskellige pakketilbud. Læs mere på ballerupeventcenter.dk
Bonusinfo: 15%

Sporvejsmuseet Skjoldenæsholm

Oplev kollektiv transport som den tog sig ud i slutningen af 1800- og i 1900-tallet. Her er kørende sporvogne med afgang hver 10. minut. Når entreen er betalt, er det gratis at køre med de elektriske sporvogne gennem museet og videre ud i skoven. Billetter skal købes ved indgangen. I efterårsferien åbent alle ugens dage og man kan køre med kør-selv sporvogn.
Bonusinfo: 9% bonus ved indgangen

Planetarium

Her kan du opleve stjernehimlen, galakser og planeter helt tæt på. Tag på rumrejser i Kuppelsalen eller til foredrag om astronomi og rumfart. I ferier og weekender er der guidede ture, shows og fortællinger om universet både for børn og voksne. Billetter skal købes ved indgangen.
Bonusinfo: 10% bonus ved indgangen. 10% bonus på Restaurant Gimini.

Forbrugsforeningens arrangementer

Forbrugsforeningen tilbyder mange andre arrangementer for vores medlemmer. På fbf.billetter.nu ser du alle de koncerter, teaterforestillinger og en masse andre oplevelser, som du kan købe billet til og få bonus.

Køb billetter her
Oplevelser med Forbrugsforeningen