Sports World x  Sportmaster

Klar til regnvejret?

Ligesom flyverdragter og vinterstøvler er praktisk regntøj og gode gummistøvler uundværlige i de kolde og våde måneder.

Efteråret nærmer sig, og med det kommer regnfulde dage, hvor børnene stadig gerne vil lege og være aktive udendørs. Sportmaster hjælper dig gerne med at være forberedt og have regntøjet klar, så familiens små medlemmer kan holde sig tørre og godt tilpas, mens de udforsker natur og legepladser.

Når vi vælger regntøj til vores børn, er funktionalitet og komfort især vigtigt. Et godt regnsæt skal både beskytte mod regn og holde varmen inde. Hos Sportmaster finder du regntøj lavet af åndbare materialer, der forhindrer, at børnene bliver for varme og svedige. En praktisk hætte og ærmer og bukser med elastik i er især praktiske, så de slutter tæt og vandet bliver ude.

Justerbare stropper og gummistøvler

For de mindste er det også en god idé at vælge regntøj med justerbare stropper og elastikker, så tøjet kan tilpasses barnets krop og bevægelser. Det gør det også lettere at lege frit uden at blive hæmmet.

Udover regntøj er gummistøvler et must-have til efterårets våde dage. De holder fødderne tørre og varme og er perfekte til at hoppe i vandpytter med. Vælg gummistøvler med en god pasform og en solid sål, så dit barn står godt fast på glatte overflader.

I Sportmasters butikker finder du et bredt udvalg af farver og designs, så der er noget for enhver smag fra forskellige brands som Hummel, Viking, Gelert, North Face, Regatta og Karrimor. Det brede udvalg af brands giver dig god mulighed for at finde regnsæt til den pris, der passer dig.

Når du køber regntøj hos Sportmaster, får du ikke kun høj kvalitet, men også råd og vejledning fra vores dygtige personale. De hjælper gerne med at finde det helt rigtige sæt, der passer til dit barns behov og aktiviteter.

Så besøg butikken og bliv klar til efterårets regnfulde dage. Med det rigtige regntøj kan børnene hoppe fra den ene vandpyt til den anden, uden at deres voksne behøver at bekymre sig om, at de bliver våde og kolde.

Bonus hos Sportmaster
Du optjener 5% bonus i Sportmasters/Sports Worlds butikker, når du betaler med dit kort fra Forbrugsforeningen. Find den nærmeste butik i Fbf-appen eller på fbf.dk