Uno-X Fyringsolie Bonus

Hold varmen med Uno-X Fyringsolie

Nu står efteråret for døren, og sommerens varme er så småt forbi. Har du et oliefyr, er det vigtigt, at du ikke løber tør for fyringsolie, når det for alvor bliver koldt.

Som kunde hos Uno-X Fyringsolie får du ikke kun hjælp til at holde varmen. Når du handler hos dem, får du også en masse kundefordele, som kan gøre dit liv lidt nemmere i de kolde måneder.

Du får selvfølgelig altid olie af god kvalitet, nem bestilling, levering indenfor 3 dage og altid en god online rabat.

Derudover kan du benytte dig af deres servicer, der spreder betalingen ud over hele året, sikrer dig mod pludselig at løbe tør og sørger for, at dit oliefyr altid er i fineste form:

• Varmekonto. Uno-X Fyringsolie ved, at køb af fyringsolie kan være en stor post i budgettet. Derfor kan du med en varmekonto fordele dine udgifter ud på 12 måneder – uden gebyr eller renter.

• Automatisk levering. Ved at beregne dit forventede årlige forbrug, kan Uno-X Fyringsolie sørge for, at du aldrig løber tør for fyringsolie. Du undgår besværet med at holde styr på din oliestand og bestilling.

• Oliefyrsservice. Du kan som oliekunde betale dit oliefyrsservice over din varmekonto, hvor du kan fordele dine udgifter til fyringsolie og service over hele året, så du betaler en fast lav pris pr. måned. Et servicetjek er vigtigt for at få dit oliefyr til at køre med optimal ydeevne.

Ring eller bestil online
Uno-X Fyringsolies kundecenter sidder klar til at hjælpe og rådgive dig på 70 10 99 99. Du kan også læse mere og bestille på fyringsolie.dk.

Bonus hos Uno-X Fyringsolie
Når du handler fyringsolie fra Uno-X Fyringsolie og betaler med dit kort fra Forbrugsforeningen, får du altid mindst 165 kr. i bonus pr. 1.000 liter olie, du køber. Tjek din aktuelle bonus på fyringsolie.dk/fbf. Du optjener 5% i bonus, når du bestiller Oliefyrsservice.