Power live-shopping
Kommunikation og IT

Live-shopping er det nye sort

Prøv Power live-shopping - en ny og underholdende måde at shoppe online på.

Hvis kunderne ikke kan komme ind i butikken, må butikken og medarbejderne jo komme til dem.  

 

Nedlukninger og restriktioner har været en strid modstander i detailbranchen de seneste år. Men modstand fremmer nytænkning hos de opfindsomme, og hos Power, der sælger elektronik, fladskærme, hvidevarer, mobiltelefoner og meget mere, er de gået skridtet videre end ‘bare’ at satse på den traditionelle online-handel gennem webshoppen.     

 

Som at være der selv

Da det så allersortest ud, og butikkerne var tvunget til at holde helt lukket, åbnede Power en ny live-shopping salgskanal, Power Tv Live, som flytter oplevelsen af at være fysisk i butikken ud på en skærm helt tæt på seeren/kunden. 

  

I praksis foregår det på den måde, at Power Tv Live sender live-shopping shows via video-streaming på nettet, hvor kunderne så kan kigge med, kommentere og bestille/købe aktuelle tilbud og stærke nyheder. Hele herligheden bliver præsenteret af en række veloplagte værter, som er en blanding af kendisser og Powers egne butiksmedarbejdere.     

 

Kunderne deltager aktivt undervejs

Med Power Tv Live-formatet har butikskæden fundet en måde at kombinere underholdning, interaktivitet og live-streaming med spændingen ved online-shopping. 

  

Showets publikum kan være med, fx gennem kommentarer, likes, afstemninger og konkurrencer. På den måde har Power Tv Live gjort det muligt for Power at fremvise produkter online på en helt ny levende måde. Og samtidig tilbyde kunderne ekstra gode tilbud, når de ser med på de nye og populære live-shopping-shows. 

 

Meget mere Power Tv Live på vej

  • Flere nye spændende gæsteværter  

  • Mere underholdning og nye funktioner  

  • Ny landing page, der sikrer at seerne/kunderne kan følge endnu bedre med i fremtidige shows.