CBS-undersøgelse

Danmarks bedste kundeklub

Forbrugsforeningen blev for 5. gang kåret som Danmarks bedste kundeklub. 

Denne gang blandt de 162 klubber som findes herhjemme. Det er CBS som står bag analysen ’Loyalitet i turbulente tider’ fra marts i år, hvor de fokuserer på de 20 største klubber. Analysen og dens resultater er udkommet som bog, men resultaterne findes også online som supplement til bogen. 

 

Oplevelse og betydning

1. Forbrugsforeningen med (92%) af vores medlemmer siger, at de oplever at de får det de kommer efter.  

Oplevelse og betydning

Endelig vandt Forbrugsforeningen også på at være den klub hvor medlemmerne oplever den største overensstemmelse mellem oplevelse og betydning. Altså i hvor høj grad de oplever at de får det de kommer efter.

9 ud af 10 (92%) af vores medlemmer siger, at den ’monetær belønning (altså muligheden for at optjene bonus) er det vigtigste for deres medlemskab’.

Dette resultat er vi også rigtig stolte over – for det peger igen direkte tilbage på foreningens formålsparagraf: 

At skaffe fordele til medlemmerne, gennem omsætning hos vores partnere.

 

Aktive medlemmer læs mere her

Net Promotor Score læs mere her

Loyalitet/Køber oftest – og køber nyt læs mere her